پروفایل
راهنمای خرید دستگاه عطر افشان
اوژن استوار 28 خرداد 1401 33 بازدید

راهنمای خرید دستگاه عطر افشان ، یکی از قابل‌توجه‌ترین روش‌هایی که برای بحث پیرامون بهبود کیفیت هوای محیط توصیه می‌شود، استفاده از بهترین دستگاه خوشبوکننده هوا و ابزارهای خوشبوکننده هوا است. دستگاه خوشبوکننده هوا در دودسته دستگاه خوشبوکننده هوای دستی و دستگاه خوشبوکننده هوای خودکار طراحی و تولید می‌شوند. دستگاه عطرافشان و خوشبوکننده با کارکردی پیشرفته توسط اسانسی که به دستگاه تزریق می‌شود هوای معطر را در اطراف پخش می‌کند. در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت که دستگاه خوشبوکننده هوا چیست، انواع آن کدام است و کدام دستگاه خوشبوکننده هوا قوی‌تر از بقیه عمل می‌کند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

 دستگاه خوشبوکننده هوا چیست؟

همان‌گونه که گفته شد دستگاه خوشبوکننده هوا در دودسته اتو مات و دستی تولید می‌شود. وظیفه انواع دستگاه خوشبوکننده‌ی هوا انتشار و پخش عطر و رایحه‌های متنوع در هوا است. عطر و بوی تولیدشده بسته به محیط، دارای انواع گوناگونی هستند. این رایحه‌ها با عطر دل‌نشینی که دارند قادر به ایجاد حس شادی و حس‌های مفرح و مثبتی در افراد شوند. ایجاد حس خوب در انسان می‌تواند پیشرفت کاری و افزایش فروش را در کسب‌وکارشان را به همراه داشته باشد. دستگاه خوشبوکننده هوا با توجه به نیاز و محیط استفاده به انواع خوشبوکننده هوا قوی صنعتی، تجاری و خانگی تقسیم می‌شوند که در ادامه به‌طور خلاصه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

از قدیم تا حالا عطرافشان به‌عنوان عامل مهمی در بهداشت فردی و محیط نقش به سزایی داشته‌اند. عطرهای مختلفی تولید می‌شوند که بعضی از آن‌ها به دلیل غلظت بالا لازم است، به کمک عطرافشان‌ها به میزان موردنیاز پخش شوند. اسپری و خوشبوکننده بسیار زیادی در بازار وجود دارد. بعضی از آن‌ها به کمک دستگاه‌های برقی موجب پخش شدن رایحه خوب در فضا و محیط‌های مختلف می‌شوند. برای تهیه‌ی دستگاه‌های خوشبوکننده هوا به سایت ایران پرفیومز مراجعه بفرمایید.

 

 دستگاه خوشبوکننده هوا چیست؟

 

عطرافشان چیست؟

به دلیل اینکه بسیاری از عطرهایی که در بازار موجود هستند دارای غلظت زیادی هستند، لازم است این عطرها در اندازه مناسب مصرف شوند تا خیلی زود به تمام نشوند. برای همین منظور می‌توان از دستگاه عطرافشان و خوشبوکننده کمک گرفت تا مقدار استفاده از عطر به‌اندازه کافی از آن استفاده شود. این دستگاه برای عطرهای قوی مناسب است. با کمک این دستگاه و تنظیم آن عطر در اندازه کافی خارج‌شده و از بیرون آمدن زیادی عطر خودآرایی می‌کند؛ بنابراین این دستگاه برای جلوگیری از بین رفتن عطر بسیار مناسب هست. با فشردن دکمه دستگاه عطرافشان می‌توان اندازه عطر خارج‌شده را بیشتر کرد.

 یک دستگاه خوشبوکننده خوب عطر را به میزان زیاد یا کم اسپری نمی‌کند و قابلیت کنترل شدن را دارد.

 یک عطرافشان خوب عطر مایع را به اسپری تبدیل می‌کند تا اثری از لکه روی لباس باقی نماند.

 قابلیت استفاده برای هر نوع عطری را دارد حتی عطرهای غلیظ.

 از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب در ساخت آن استفاده می‌شود.

 از طرح‌های زیبا و رنگ‌بندی متنوع در تولید عطرافشان استفاده می‌شود...

 

دستگاه خوشبوکننده هوا صنعتی

یکی از بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی، خوشبوکننده صنعتی هست. با استفاده از این دستگاه رایحه افشان در فضاهای صنعتی. فضا را با رایحه‌ای دل‌نشین پر خواهید کرد؛ و باعث افزایش کیفیت هوا و جلب‌توجه و رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان می‌شوید. دستگاه خوشبوکننده هوا صنعتی قابلیت پخش رایحه را تا ۵۰۰۰ مترمکعب را دارا هست  که می‌تواند تجربه جدیدی برای شما و کارکنان و مشتریان ایجاد کند. این دستگاه خوشبوکننده هوا قوی با استفاده از فناوری اتمیزیشن، عطر را با سرعت و کیفیت بالا در محیط‌های وسیع صنعتی پخش می‌کند و حسی خاصی را برای همگان به هدیه می‌دهد.

 

دستگاه خوشبوکننده هوا صنعتی

 

دستگاه خوشبوکننده خانگی

دستگاه خوشبو کننده هوای خانه عملکردی شبیه با دستگاه خوشبوکننده هوا صنعتی دارد؛ اما فرق مدل خانگی و صنعتی دستگاه خوشبوکننده هوا چیست؟ با این اختلاف که قدرت پخش عطر در این دستگاه می‌تواند فضایی تا حدود ۲۰۰ مترمکعب را پوشش دهد. این دستگاه همان‌طور که از نامش پیداست مناسب برای فضاهای خانگی و کوچک است. همچنین از این خوشبوکننده خانگی می‌توان در محیط‌های اداری استفاده کرد و با ایجاد حسی متفاوت بر زیبایی محیط کار افزود.

 

دستگاه خوشبوکننده خانگی

 

دستگاه خوشبوکننده تجاری

عملکرد دستگاه خوشبوکننده هوا تجاری نیز همانند دستگاه‌های خوشبوکننده خانگی و صنعتی است. قدرت رایحه افشانی این دستگاه می‌تواند فضای ۵۰۰ مترمکعب را پوشش دهد و همچنین مناسب محیط‌هایی تا متراژ ۲۰۰ مترمربع را جواب می‌دهد. این مدل از انواع دستگاه خوشبوکننده هوا تجاری نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده در دفاتر اداری، شرکت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و دیگر محیط‌هایی شبیه باشد.

 

مزایای خرید دستگاه خوشبوکننده هوا چیست؟

از مزایای بهترین دستگاه خوشبوکننده هوا در مصارف خانگی می‌توان به بالا رفتن کیفیت خواب اشاره کرد. استفاده از رایحه‌های آرامش‌بخش درصورتی‌که فرد خواب آرام و خوبی ندارد به او کمک می‌کند تا خوابی آرام و عمیق را تجربه کند. از دیگر مزیت‌های دستگاه خوشبوکننده هوا کمک به کم شدن استرس و بالا بردن سطح انرژی هست. همان‌طور که اشاره کردیم هر عطرمایه خوشبوکننده می‌تواند حسی متمایز را در مخاطب ایجاد کند. نوعی عطرمایه وجود دارد که با دریافت رایحه آن فرد احساس سرزندگی و انرژی زیادی می‌کند. از نمونه‌های آن می‌توان به عطرمایه‌های میوه‌ای مانند عطرمایه توت‌فرنگی رأی داد. با استفاده از انواع دستگاه خوشبوکننده هوا قوی در محیط می‌توانید کیفیت و فضای موجود را بالا برد.

 

مزایای خرید دستگاه خوشبوکننده هوا چیست؟

 

عملکرد دستگاه عطرافشان و خوشبوکننده چگونه است؟

برخی از عطرها را به دلیل غلظت زیادی که دارند، نمی‌توان در حد کم‌مصرف کرد. لذا به‌وسیله ای نیاز است که این عطرهای قوی را به قطرات ریز تبدیل کرد. با کمک دستگاه عطرافشان می‌توان عطرها را به میزان کنترل‌شده‌ای استفاده کرد. این دستگاه به‌صورت یک بطری است که دارای یک لوله هست. این لوله به یک نازل متصل شده.

هر بار که نازل فشرده شود، فشار و جریان هوا سبب تبدیل‌شدن عطر به قطرات بسیار ریزاست؛ بنابراین این قطرات بسیار ریز به کمک دستگاه به‌خوبی پخش می‌شوند. مدل‌های گوناگونی از عطرافشان‌ها وجود دارد؛ که در رنگ‌ها و سایزهای مختلف هستند. همه این نمونه‌ها دارای نازلی هستند که سبب اسپری شدن عطر می‌شود. این نازل به‌وسیله درپوش و کپی که دارد، باعث می‌شود عطر و اودکلن به‌صورت خودکار اسپری نشود و ازا صراف آن جلوگیری می‌کند.

عطرافشان‌ها قابلیت استفاده در تمامی مکان‌ها را دارد. از این دستگاه می‌توان در اماکن عمومی و یا در منزل استفاده کرد. نخستین بار عطرافشان‌هایی که وارد بازار ایران بودند به‌صورت گردپاش بودند، اما به دلیل ضرباتی که داشتند، نمونه‌های بهتری از خوشبوکننده‌ها وارد بازار شده که دارای کاربردهای گوناگونی هستند. در زیر به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم:

 

عطرافشان روغن‌های معطر

این نمونه از خوشبوکننده‌ها دارای کاربرد زیادی هستند. در این دستگاه از یک چراغک استفاده‌شده. تنوع در رایحه‌های ایجادشده، قیمت مناسب و ماندگاری خوب ازجمله مزیت‌های این نوع از عطرافشان‌ها است. برای از بین بردن بوی ناخوشایند در آشپزخانه یا مکان‌های دیگر خانه می‌توان چند قطره از این روغن را در آب جوش ریخت تا با تبخیر شدن سبب ایجاد رایحه خوش به فضای خانه شود. از این روغن در شمع‌ها، سطح‌های مختلف و گل‌های خشک برای معطر شدن استفاده می‌شود.

 

golbiz-F5000-03

 

دستگاه‌های برقی عطرافشان و خوشبوکننده

این نمونه از خوشبوکننده‌ها یک دستگاه برقی است که دارای یک مخزن بوده که از مایع معطر یا ژل پر می‌شود. هنگامی‌که مایع یا ژل در مخزن قرار گرفت با وصل کردن دستگاه به برق، مایع شروع به بخار شدن می‌کند، این بخار سبب معطر شدن فضا می‌شود. مصرف برق در این دستگاه به سیارکم بوده و مخزن آن پس از خالی شدن قابلیت پر شدن دوباره را دارد.

 

اسپری افشاننده عطر

از نمونه‌های رایج عطرافشان و خوشبوکننده هوا می‌توان انواع اسپری را نام برد. اسپری افشاننده عطر دارای رایحه‌های گوناگونی بوده و عملکردی خوبی دارد. این خوشبوکننده را می‌توان در هر محلی استفاده کرد و برای از بین بردن باکتری‌ها نیز کاربرد دارد. نوع خودکار این اسپری تولیدشده که این امکان را دارد تا با قرار دادن عطر موردعلاقه در آن با کمک تایمر میزان اسپری در طول روز را مشخص کرد. از این اسپری می‌توان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز استفاده کرد. اسپری‌های خوشبوکننده دارای دو نوع خودکار و دستی هستند. در برخی از نمونه‌های خودکار حس‌گر حساس به نور وجود دارد. این اسپری‌ها قابلیت تنظیم شدن به سه حالت روز، شب و شبانه‌روز رادارند. کارکرد دستگاه‌های خودکار عطرافشان به‌وسیله برق هست.

 

ژل خوشبوکننده

ژل معطر از دیگر نمونه‌های خوشبوکننده‌ها است که دارای کاربرد مختلفی هست. این ژل‌ها را در ظرف‌های رنگی و کوچک به بازار تقدیم می‌کنند. ژل‌های خوشبوکننده قابلیت استفاده در اتومبیل، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... رادارند. باوجود دریچه‌ای که در برخی از نمونه‌های ژل خوشبوکننده وجود دارد، میزان عطر دهی قابل تنظیم شدن است.

 

خوشبوکننده کامپیوتری

انواع مختلف خوشبوکننده هنوز در حال ساخت هستند. نوع جدیدی از خوشبوکننده‌های جدید وارد بازار شده که به کمک فنّاوری‌های جدید ساخته‌شده است. این مدل از خوشبوکننده یک دیسک است که با قرار دادن آن در کامپیوتر یا ضبط‌صوت عطر را در فضا پخش می‌کند. همچنین نوعی فلش وجود دارد که با وصل کردن آن به کامپیوتر عطرمایه‌های مخصوص پخش می‌کند و محیط را خوشبو می‌کند. البته در حال حاضر این نوع از خوشبوکننده در بازار ایران پیدا نمی‌شود.

 

خرید عطرافشان و خوشبوکننده

اگر می‌خواهید عطرافشان باکیفیتی خریداری کنید، لازم است قبل از خرید اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید. عطرافشان‌های نامرغوب موجب از بین رفتن عطر می‌شود. نمونه‌های تقلبی بسیاری از خوشبوکننده‌ها در بازار وجود دارد. با خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌توان دستگاه عطرافشان اصل را خریداری کنید. همچنین خرید اینترنتی عطرافشان‌های مختلف نیز برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها را ندارند، وجود دارد.

 

ثبت دیدگاه